Кількість
|
Вартість
|
||
|
У Таро Прерафаелітів художник поєднує інтригуючу красу Таро зі стилістикою Прерафаелітизму - напряму в англійській літературі та живописі другої половини XIX століття. Художники прерафаеліти виступали за чисту і безпосередню красу, орієнтуючись у втіленні своїх ідеалів на майстрів Раннього Відродження, тобто періоду до Рафаеля, тому напрямок і отримав таку назву. Поглянувши на прекрасні полотна прерафаелітів, наприклад, «Офелію» Джона Еверетта Міллеса, «Прозерпіну» Данте Габріеля Россетті та багато інших, ми занурюємося у світ ніжності й душевної чистоти героїв та героїнь картин, м'яко сплетених з особистою драмою, знайомою кожному з нас. Джуліано Коста віртуозно втілив атмосферу світу прерафаелітів у своїй колоді, просочивши її гармонією і світлом.
Прекрасні діви, шляхетні лицарі на тлі готичної та ренесансної архітектури, що обрамляється пишною зеленню, ніжними квітами і блакитним небом - все це утворює особливий поетичний простір, який не хочеться залишати. Образний лад карт не має серйозних відмінностей від системи Артура Вейта і загалом їй відповідає. Але деякі деталі все ж відрізняються, підкоряючись ідеалам прерафаелітів. Наприклад, 8 Аркан Сила говорить нам про те, що перемогти ворога можна м'якістю і любов'ю. Так само Коста зображує 13 Аркан Смерть у вигляді «Офелії» Міллеса, а 3 Мечів - «Благовіщенням» Россетті. І таких відсилань у колоді предостатньо. Навіть сорочка колоди виконана в стилі приголомшливих робіт Вільяма Морріса - майстра, який стояв на чолі руху «Мистецтв і ремесел».
Ця колода підійде тим, кому близькі світлі, романтичні карти, виконані в руслі однієї з традиційних шкіл Таро, в цьому разі, Артура Вейта. Вони особливо чуйні на питання про кохання та особисті взаємини.